France 2017

Our performances were very successful and fruitful in France. The band were invited to play on the 16th Festival des Hautes Terres. It is a world music festival where musicians from different countries play music on the beautiful streets and venues of Saint Flour. The pinnacle of the tour was to play in front of hundreds of people in the cathedral, built in the fifteenth century. At the end of the performance we received stand up ovation. We made on the first page of the local newspaper, and gave interview to the local tv.

2016 augusztusában a zenekar a budapesti Szimpla Kert, Szimpla Piac rendezvényén zenélt. Az egyik szünetben egy szimpatikus francia házaspár kezdeményezett beszélgetést velünk, akik éppen Budapesten nyaraltak. Nagyon tetszett nekik a Szimpla Piac forgataga, színessége, különleges környezete és a változatosságát aláfestő zene amit játszottunk.

A második szünetben kiderült, hogy Pierre egy francia zenés fesztivál egyik szervezője, ahol hasonló a koncepció – őstermelők, kézműves termékek, sajt, zöldség, húsok, változatos élő zene, tánc – nagyobb léptékben. Meghívott minket a következő évben rendezendő fesztiválra (2017).A felkérés rendkívül inspiráló volt, elkezdtünk dolgozni a műsorunkon, zenekarunk új tagokkal bővült. Kalmár Ádámmal (ütőhangszerek) és Bakai Mártonnal (hegedű)

Utunk meglehetősen kalandos volt, egy magyarországi fesztiválról indulva, a határátlépés előtt a buszt kellett megszerelni. Veronát érintve Milánóba érkezve játszottunk egy sikeres koncertet, a BioforMe művészeti központban, majd a tartalmas, zenéléssel és jó beszélgetésekkel teli éjszaka után elindultunk Saint Flour felé.

Saint Flour-ban több koncertet is adtunk különböző pontjain és színpadain a belvárosnak. A második napon nagykoncertet játszottunk a Saint Flour-i katedrálisban amelynek végén több száz ember felállva tapsolt. Zenénk rengeteg embert megérintett. Helyi újság és tv interview-t adtunk, a kisváros lakóinak nagy része a másnapi koncertjeinken ismét megjelent, követve minket amerre játszottunk.

A vendéglátás, az ételek, a rendezvény lebonyolítása mind professzionális módon a művészek lehető legjobb ellátására volt fókuszálva. Az utolsó este a szervezőkkel és közreműködőkkel töltött vacsorával, örömzenéléssel és táncal fejeződött be.

Másnap elindultunk vissza Magyarország felé, úgy döntöttünk, hogy érintjük a tengerpartot, és kipihenjük a hétvége fáradalmait. Az fürdőzés, napozás és pihenés mellett sikerült néhány dalt és egy érdekes tengerparti performance-ot rögzíteni.

Összesen 2000 kilométert utaztunk, 8 koncertet játszottunk és több mint 200 hanglemezt sikerült értékesítenünk. Remek tanulsága volt annak, hogy egy ígéret hogyan tud inspirálni egy zenekart, hogy felnőjön a feladathoz, és sikeresen végrehajtsa azt. Nagyon nagy köszönettel tartozunk Pierre Robert-nek aki észrevette a potenciált zenekarunkban és ígéretével új ajtókat nyitott meg előttünk. A katedrális koncert után boldogan közölte, hogy mind a főszervezők, mind a város vezetése megköszönte neki a különleges élményt, melyet zenekarunk felléptetésével okozott sok száz embernek.